Headline

CoPiePasta

Thursday, January 27, 2011

eMail anda mungkin digodam!


Perhatian kepada semua yang pernah mendaftar di 1Malaysia.com , setelah mengikuti post sebelum ini, baru perasan yang berkemungkinan BESAR pengguna-pengguna 1Malaysia.com mendapat potensi email mereka di GODAM. Ini berikutan pengkalan data 1malaysia dicerobohi. Dan sudah pasti segala maklumat anda telah pun ditangan pihak tidak bertanggungjawab.

Jesteru itu, diminta kepada semua yang mendaftar di 1malaysia.com menukar katalaluan email anda bagi mengelakkan email anda dicerobohi. Mungkin maklumat-maklumat penting seperti kredit kad, facebook dan lain2 tidak lagi selamat. Sebarkan maklumat ini.

Berdasarkan teknik hacking mereka gunakan : Anda WAJIB mengubah katalaluan anda.

Terima kasih.


8 comments:

share or copy blh ? krdt to blog ni nanti ..

nasib baik tak dapat daftar aritu

tukar alamat emel,
contoh tukar alamat
katalaluan Gmail kan.

# # Cinta ada 3 jenis !# #

sila tukar password. ramai yang email kat aku kata tak bahaya, untuk pengetahuan semua, hacker ni hack database, dimana semua PASSWORD dan email anda disimpan di dalam DATABASE, dan REMEMBER, socialengine guna MD5 encryption, hacker indonesia tahu macamana untuk huraikan encryption2 tu. maka dengan mudah email dan password anda diketahui.

Sila sebarkan..mungkin ramai yang memandang mudah perkara ini. anda boleh tengok post saya yang lepas berkenaan hal ini. :)

adeh, bahaya gak rupanya 1 malaysia ni -_-'

Post a Comment

Nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More